Vi tager situationen omkring corona-virus meget alvorligt. Nedenfor følger en kort redegørelse af vores drift på webshoppen, samt hvilke forholdsregler vi tager i brug for at imødegå regeringens retningslinjer.
Kan jeg stadig bestille på webshoppen?
Ja, webshoppen er åben for bestillinger som normalt. Enkelte leverandører har valgt at lukke deres produktion ned i denne periode, og der vil derfor forekomme udskiftning af enkelte varer i vores gavekurve.
Er leveringstiden den samme som normalt (1-2 hverdage?)
Ja, som udgangspunkt får vi fortsat afhentet pakker alle hverdage, og PostNord har ikke meddelt om generelle forsinkelser. Vi tager forbehold for, at forsinkelser hos posten kan forekomme, og derfor har vi i denne periode ændret den almindelige leveringstid til 1-3 hverdage istedet for den almindelige 1-2 hverdage.
Kan man bestille større firma-ordrer?
Ja, man kan sagtens bestille fx påske-gaver til sine ansatte. Man kan tilmed få dem sendt hjem til de enkelte ansattes privat-adresser. Dog kan der i denne periode være lidt længere ekspeditionstid, idet vi har begrænset antallet af ansatte på arbejdspladsen, og det er derfor en god ide at bestille varer i god tid. Hvis du er i tvivl om, hvor hurtigt vi kan levere dine varer, er du altid velkommen til at skrive til os på kontakt@delikatessehuset.dk
Hvordan får man fat i jeres kundeservice?
I hele karantæne-perioden vil vores kundeservice kun være åben for henvendelser på mail. Det er altså ikke muligt at kontakte os telefonisk. Det skyldes, at vi har prioriteret at arbejde i skifte-hold, så vi minimere risikoen for eventuel smitte på arbejdspladsen, og samtidig tilgodeser behovet for at ansatte kan hjemme-passe deres børn. Vores mail vil blive tjekket jævnligt indenfor almindelig arbejdstid, og du kommer derfor ikke til at vente længe på svar på din henvendelse.
Hvordan begrænser I risikoen for smitte på arbejdspladsen?
Alle personaler, herunder praktikanter, der ikke er strengt nødvendige for at opretholde den daglige drift, er i perioden sendt hjem. Derudover arbejder vi i skifte-hold for at minimere den daglige kontakt og imødegå de officielle anbefalinger for at undgå og begrænse eventuel smitte. Vi har arrangeret varelevering på en måde, så vi ikke er i fysisk kontakt med posten eller fragt-firmaer.
Hvilke hygiejne-tiltag har i gjort?
Som fødevarevirksomhed er vi vores ansvar omkring hygiejne meget bevidst. Og særligt i denne periode er vi ekstraordinært opmærksomme på rengøring og håndhygiejne. De fleste af de fødevarer vi sælger, modtager vi færdig-emballeret fra producenterne, og dvs. at vi ikke er i direkte kontakt med fødevarerne. Vi vasker ofte hænder (altid inden ordrer-pakning), og vi spritter flader og pakkeborde af jævnligt. Når vi pakker kaffe og te benytter vi altid handsker.
Hvis du har spørgsmål til virksomhedens drift eller forholdsregler i forbindelse med corona-pandemien er du mere end velkommen til at kontakte os på kontakt@delikatessehuset.dk