Fragt-priser

Her kan du se priserne for fragt og levering af pakker og gavekurve.
Alle ordrer over 499,- kan sendes fragtfrit*:

  • Levering til hjemme-adresse 59,-
  • Levering til pakke-shop 35,-
  • Levering til erhvervs-adresse 39,-
  • *Levering af et større antal gavekurve, som skal sendes på palle koster 250,- (også selv om købs-beløbet overstiger 499,-)
    **Pakker over 499,- er gratis at sende til en pakkeshop, men skal den leveres til en privat-adresse eller erhvervs-adresse er der et fragt-tillæg på 19 kr,-

Landsdækkende levering med Post Nord & Danske Fragtmænd

Vi bestræber os altid på at ekspedere og pakke ordrer hurtigst muligt - gerne så de kan afsendes samme dag som bestilling, hvis bestillingen er afgivet inden middags-tid. Ved højtider som jul, påske, mors dag og fars dag kan der forekomme ekstra ekspeditions-tid. Hvis noget på din bestilling er i rest-ordre, så der går flere dage inden den kan afsendes, vil vi kontakte dig.

Levering af større ordre, fx. firma-ordrer:

Hvis du ligger en større bestilling, fx. en bestilling af firma-gaver, må der forventes øget leveringstid. Vi vil muligvis skulle bruge ekstra tid på at bestille varer hjem og pakke jeres ordre. Det er derfor altid en god ide at bestille større ordre i god tid, eller ringe til os og høre, hvad der kan lade sig gøde. Større ordrer vil blive afsendt med Danske Fragtmænd, som oftest leverer hverdag-til-hverdag.

Levering af almindelige ordrer via webshoppen:

Vi har en fragt-aftale med Post Nord, som alle hverdage kommer og afhenter pakker hos os. Post Nord leverer ca. 95% af alle pakkerne den efterfølgende hverdag (også lørdage, hvis der sendes til en pakkeshop).

OBS: Der bliver aldrig leveret pakker til hjemmeadresser om lørdagen eller søndagen. 

Der kan være tilfælde hvor der er forsinkelser hos Post Nord og det tager mere end 1 hverdag. Delikatessehuset er ikke ansvarlig for eventuelle forsinkelser hos Post Nord eller Danske Fragtmænd. Hvis din pakke er forsinket, kan du spore den via det tilsendte trackingnummer på Post Nord's hjemmeside: https://www.postnord.dk/

Hvis du ikke kan finde information omkring en evt. forsinkelse, kan du kontakte Post Nord kundeservice på tlf: 70 70 70 30.

Hvis du ønsker en pakke leveret en bestemt dato, bedes du notere dette i ordren. Så afsender vi pakken hverdagen inden, hvorved der er den største sandsynlighed for at den kommer frem på dagen. Vi kan dog aldrig garantere 100%, hvornår pakken bliver leveret.

Pakning og forsendelse af gavekurve

Vi sender mange gavekurve, og vi ved derfor hvor vigtigt det er, at kurvene bliver pakket rigtigt, så de er fine og indbydende, når de når frem til modtageren. 

Vores forsendelses-kasser er fremstillet på mål, så de passer præcist til vores gavekurve, og derved er det muligt at sende en kurv uden at indholdet vælter rundt eller at kurven tager skade. Derudover er vi meget bevidste om, at alle glas-varer beskyttes ekstra, samt at kurven er pakket 'tæt', så der ikke er luft i kassen under forsendelse. Dette gør vi ved brug af luftpuder, bobleplast el. silkepapir. 

Når kassen når frem til modtager, kan kurven løftes op af forsendelses-kassen, og den fremstår pæn med cellofan og bånd.

Skulle der ske skade på nogle varer eller gavekurve under forsendelsen, hører vi naturligvis meget gerne fra dig.