Delikatessehuset søger medarbejder til bogholderi og administrative opgaver

 

Delikatessehuset er en førende virksomhed indenfor levering af gaveløsninger til private og erhverv. Vi har en skøn arbejdsplads, hvor der er højt til loftet og altid god stemning.

 

Vi mangler nu en kyndig administrativ medarbejder med kompetencer inden for økonomi, regnskab og administration. Vi arbejder i Visma Economic, lønsystemet Salary og webshopsystemet Shopify.

 

Som udgangspunkt er stillingen anslået til 10-15 timer om ugen, men læs mere om mulighederne nederst.

 

Dine opgaver vil være følgende:

  • Betaling af leverandør-fakturaer efter godkendelse,
  • Bogføring indenfor debitor, kreditor og finans,
  • Afstemninger og opfølgninger,
  • Oprettelse af fakturaer i Visma Economic ud fra ordresedler,
  • Betalinger og rykkerprocedure,
  • Lønkørsel en gang om måneden for timelønnede og månedslønnede.

 

Dine kvalifikationer:

  • Du er ansvarsbevidst og selvstændig
  • Orden og sans for detaljer
  • Flair for det digitale og erfaren bruger af Excel
  • Gerne kendskab til E-conomic
  • Erfaring fra lignende stilling eller uddannelse indenfor området

 

Du kan søge denne stilling med udgangspunkt i 2 ”profiler”:

1) Du er interesseret i 10-15 timers arbejde om ugen, evt. som fleks-job eller almindelig deltid.

 2) Du er interesseret i 10-15 timers arbejde med primært fokus på ovennævnte opgaver, men med mulighed for at supplere op til fuld tid med andre opgaver, herunder primært ordrepluk/pakkeri, men også på sigt f.eks. kundeservice, bemanding af fysisk butik, bestilling af varer, oprettelse af varer m.v.

Løn og vilkår aftales nærmere afhængigt af kvalifikationsniveau, arbejdstid m.v.

Vi behandler ansøgninger og indkalder til samtaler løbende og sigter mod opstart senest d. 1/9. Så vent ikke for længe med sende din ansøgning.

Send din ansøgning til job@delikatessehuset.dk
Mærk ansøgningen med 'Bogholder' i emnefeltet